Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 13 Februari 2013

Hari Radio Sedunia..

Pagi nie di maklumkan oleh Radio Era bahawasanya hari ini adalah hari Radio Sedunia... Emmm.. korang start dengar radio biler ekkk.. kalu yang muda2 tu mesti dah hebat .. macam mini compo ... ntahlah yang latest editiion lagi yang canggih2 kan...




Sekarang radio dah canggih dah.. tak payah lagi besar2... itulah peredaran zaman kan... dan serius sekarang nie akak sendiri tak der radio.. kalau nak dengar pun melalui channel Astro.. ada cadang nak beli radio tapi belum ada kesempatan lagi.. hehehehe...

rupa2nya besar juga peranan radio dengan manusia nie kan...

kalau nak tahu boleh rujuk kat sini

2 ulasan:

  1. AJ sekarang dengar radio dalam kereta je.....
    Kalau kat rumah tu, radio dah boleh buat tukun... =D

    BalasPadam
  2. bezanyer radio dulu2 & skang ni kan

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...