Jumaat, 3 Julai 2015

19 Mei 2015 - Menjejakkan Kaki..

Salam Ramadhan  sahabat sekalian.. 

Akhirnya pada pukul 140tghari kami tiba di Lapangan terbang Heathrow . . Perasaan bersyukur tak terhingga.. sebab tak pernah terlintas yang akak akan menjejaki  bumi asing.. bumi  mereka yang pernah menjajah Tanah Melayu suatu ketika dulu.

Di hadapan rumah sewa kami
Perjalanan kami lancar.. semua mengikut jadual yang telah ditetapkan.. Alhamdulillah . . Itu sahaja mampu yang akak ucapkan. 

Tempat tinggal  di sana?.. kami menyewa dengan pelajar Malaysia yang belajar   di Davis Road Hammersmith..  Seperti diberitahu awal kepada kami.. rumah tidak lah seselesa rumah sendiri.. agak kecil.. sebuah bilik  kecil untuk kami 4 orang.. dan oleh kerana ada seorang lelaki maka dia akan tidur di ruang tamu rumah tersebut.  Apa2 pun kami tetap syukur..

Esok kami akan mula penjelajahan kami ke 6 universiti sekitar London.. kira2 macam benchmark  universiti orang untuk membawa balik sesuatu yang baik untuk univesiti kami pulak.  
kami di dalam kedai laundry yang thumbs up!..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...