Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 4 Oktober 2011

Emm... Kenyanglah bu...

Amacam ok tak...

Emm...ok tak... ni jamu anak dan anak saudara... kebetulan ajak adik datang dan kebetulan pulak bestday anak dia.. jadi banyaklah kebetulannya... kesimpulannya dapatlah jamu mak, adik dan anak2 dia..sambut bestday anak dia sekali.. waaa... tak sangka lak dapat pujian, mee kari den... sronok... Thanks kat myresepi.com... Bukan aper belajar masak pun bila dah kahwin.. hihihihi.. Encik Bos banyak membantu .. ye la kan.. dia lagi hebat masak dari den nie.. ;)

emm... tapi taklah sehebat CHEF GEBU kiter..emmm
adalah di tambah dengan resepi lain..
Alhamdulillah..yang pasti anak2, suami dan tetamu kenyang.. balik senyum..itulah yang paling seronok dan puas hati.  Insya Allah .. niat tu nak buat makan2 nak ajak kengkawan makan kat umah, tapi tunggulah bila umah dah besar yea.. sekarang nie.. seganlah nak ajak ramai2.. tapi kalu nak datang.. silakanlah...kecik tapak tangan... nyiru kami tadahkan.. 

Oklah.. lain entri den syer lain citer laks.. den chow dulu..

2 ulasan:

  1. sedapnyer mee kari itu..dah lama tak makan alahaiiii...bila semua org makan apa yg kita masak..rasa kepuasan tu yang mahal kan hehehehe..

    BalasPadam
  2. TQ Pinky momma.. for the comment.. mmglah sangat.. ;)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...