Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 30 Disember 2013

Jom Kutip Cendawan...

Pada mulanya.. En. Bos dan anak bujangnya nak gi memancing... tapi memang rezeki kan.. yang lain pulak timbul.. cendawan busut tu.. banyak betul.. oleh kerana kawasan tu ada jirann yang menjaganya.. kami pun beritahu.. dan rupanya dia pun x tahu... jadi upacara mengutip cendawan pun dijalankan.. emm... dapat juga di kongsikan kat jiran2.. dapat juga bagi dalam 6 hingga 7 pintu.. esok ..lauk cendawan busut...

4 ulasan:

  1. Wow! cendawan ni memang sedap!! susah nak dapat nih...rezeki :D

    BalasPadam
  2. baru tahu. biasa lihat, tapi ingat yg tak dimakan org, rupanya boleh makan. biasa hanya tahu cendawan sisir yg naik di batang pokok getah aje dan yg di kedai....

    BalasPadam
  3. banyak nyee... alah...pintu ofis xdapat ke??

    BalasPadam
  4. Mcm mana nk tau cendawan tu boleh makan Izan? ...okje suka cendawan ni...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...