Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 31 Disember 2013

Selamat Hari Lahir..Amir..

Hari nie .. Amir.. dah pun masuk 4 tahun.. tapi cecah jer 2014 dia kena masuk tadika sebab kalau nak ikut .. tahun 2014 dia dah melangkau 5 tahun.. dia akan jadi yang paling muda dalam klas.. bila kami kata amir tadika tahun depan (esok).. sumer macam tak percaya.. hehehehe...Selamat Hari Lahir Sayang...
Cepat jer masa berlalu.. anak2 yang dulu sentiasa di riba dan di tatang semakin membesar.. mereka semakin berdikari.. banyak yang mereka boleh lakukan sendiri.. pasti kita merindui saat2 mereka masih lagi dipelukkan kita kan?..
Ibu dan Ayah mendoakan kesejahteraan semua anak2 di dunia dan akhirat... tiada apa yang nak di minta cuma agar kamu sekalian tidak lupa mendoakan kami nanti.. Ameen.. Luv till Jannah.. In Shaa Allah...

4 ulasan:

  1. Semoga dipermudahkan segala urusan. Itulah perjalanan kehidupan...sampai usia pasti akan melangkah kedunia/cabaran hidup yang baru...semoga berjaya di dunia dan akhirat.

    BalasPadam
  2. Hepy bezday Amir... moga Amir akan membesar menjadi anak yg solehah

    BalasPadam
  3. Maaf lama x jenguk. Singgah ari ni & nk ucap terima kasih mendoakan kesihatan saya yer!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...