Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 18 September 2013

Sambungan .. Buah Amla

Alhamdulillah. . Akhirnya kami terima dah jawapan.. En.Bos tanya2 ngn kawan2nya... rupanya nama buah itu adalah buah AMLA.. atau MALAKA...

betul laa kak Radziah nya jawapan tu.. dan dapat di cari di Pasar Rawang.. boleh laa bawak balik kpg untuk mak.. :)

Siap beli jus lagi.. cur tengok gambar...

4 ulasan:

  1. salam...saya belum pernah tengok buah ini...mahal ke kak? Banyak kelebihan buah tu ya:-)

    BalasPadam
  2. akak pun tak kenal buah ni.. tp pernah dgr pasal buah melaka.. oh.. mcm ni rupanya ya.. byk khasiat.. bagus juga diamalkan ni ye.. t.kasih berkongsi info..

    BalasPadam
  3. beli kat bandar tasik puteri rawang ke?

    BalasPadam
  4. saya pergi cari kat pasar rawang x jumpa buah ni,blh bg detail x pasar mana,01129208779..urgent

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...