Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Jumaat, 29 Mac 2013

Tak Cukup Vitamin...

Terkedu rasa lidah bila Doktor kata... U nie x cukup vitamin.. sebab tu jadi macam nie... biar betul .. badan sihat sejahtera cam nie pun x cukup vitamin jugak.... sedis mak rasa.. huhuuh.

Lately nie akak di duga oleh Nya... lidah akak takleh nak rasa... macam orang demam tu.. sumer mende rasa tawar... pastu bibir pulak kering..bila makan mende pedas jer rasa cam terbakar bibir nie... tu lakan.. orang suka makan ni .. bila Allah SWT tarik nikmat rasa dan nikmat mulut... memang hati rasa sangat tak seronok... tapi redha jer laaa...

Akhirnya gi jugak ker klinik sebab nak tahu naper jadi begitu... dan doktor pun explainlaaa... ketidak cukupan vitamin pulak... sebelum nie akak makan EPO jer... tapi kena tambahlah lagi satu...yerlaaa umur dah semakin lanjut nie.. kenalah tambah apa yang kurangg... ;)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...