Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 28 Mac 2013

Jidin Sengal Rebiew.....

Nak komenn apa ekk.. yang pasti memang cerita sengal pun... rasanya pernah tengok masa raya lepas... tapi sebab sengal sangat sampai tak ingat... cerita seorang lelaki yang sanggup derhakka kat mak ayah dia sebab kecoh nak cari kekasih yang sama lebih kurang sengal cam dia jugak di Kuala Lumpur.. pastu bercita2 nak jadi pelakon...

Emmm ada kot manusia2 sengal camni ekk... kalau adalah semoga diberi hidayyah olehNya... yerlahkan manusia nie kan tak sempurna...

Yang penting cerita nie memang sengal.. sedang ditayangkan kat astro mustika... tengok untuk enjoy... ;)

3 ulasan:

  1. Sekali sekala layan citer sengal best jugak tau... hehehe

    BalasPadam
  2. azieazah : betul tu kak.. dalam sengal2 nie dah 2x saya n family tengok.. hihihi :D

    BalasPadam
  3. Nak tengok jugak cerita ni.. Sebab haritu tengok taikun mcm best jugak.. Along ngan angah mmg gbungan mantap.. Cewah.. :-)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...