Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 14 Februari 2013

Hari Velentino Rossi?.. pulak dah..

Hari nie... ERA radio istiharkan pulak hari Valentino Rossi.. serius akak mana kenalkan..tapi akak faham kenapa Radio Era wat camtu... rasanya sumer orang faham kan... Terutama kita yang mengaku Muslim nie.. :D

Siapa Valentino Rossi nie... 





Mat Motor GP rupanya budak nie... ramai2 mat dan minah yang minat ngn motor nie kenal ngn Mamat Valentino nie... :D  melalui Era di beritahu yang mamat nie lahir pada 6 Feb.. jadi diorang celebrate lah hari nie.. sebab sabtu kan cuti... 

Apa2 pun selamatlah mengenali Valentino Rossi... tak salahkan mengenali salah seorang yang hebat macam nie.. mungkin boleh jadi pencetus semangat pada anak2 muda supaya nak lumba motor melalui jalan yang benar... hihihi :D

1 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...