Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 27 Januari 2013

Kerja Sekolah Detik 11 Malam..

Kerja sekolah... memang banyak.. tapi bila takder .. memang takder langsung.. tapi akak suka jugak bila ada kerje sekolah nie.. sekurang2nya nampak laa jugak belajarnya.. kalu tak.. tengok timetable jer pastu tidor sebab penat.. sian kan bebudak sekolah dua aliran nie.  Masa akak dulu sekolah kebangsaan jer... petang dah boleh buat kerje sekolah...
Dah lah tu amin.. jom tidor.. esok sambung.. kan cuti lagi.. huhhihhu..

1 ulasan:

  1. mmg kekadang kesian kat anak2 yang bersekolah rendah ni pagi & petang sekolah malam dengan homework lagi !

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...