Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 25 April 2012

100 Wira Negara...




 
Semalam.. ada sambutan Perlancaran Buku 100 Wira Negara kat tempat kerja akak.. semua staff dijemput hadir untuk memeriahkan lagi acara tersebut.. dan di Rasmikan oleh YB Datuk Zahid Hamidi...

Waahh teringin akak nak beli bukunya.. tp sayang tak bawak duit yang mencukupi.. akhirnya tengok jer laa... 

Memang menarik bukunya... menceritakan kehebatan wira2 negara kita seperti mantan 5 Perdana Menteri Malaysia...Datuk Lee Chong Wei.... Datuk Bahaman... Dol Said... Leftenan Adnan... Tuk Janggut.. Mat Kilau... dan ramai lagi.. memang rasa nak tahu sgt sejarah mereka2 ni.. Tadi harga diskaun.. kalu kat luar.. mahal lah skit...

Tu la kan kalau jadi wira nie.. siap dibukukan kehebatan mereka.. agak2nya boleh tak kita jadi cam mereka.. emmm..... akak rasa cukuplah kita jadi wira untuk diri kita sendiri dulu.. menentangkan kburukan yg selalu bersma kita.. itu pun perlukan kehebatan kan ?....

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 ulasan:

  1. ada tak jual kat kedai buku...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada kot..nak carik kat MPH nanti.. kalu ada kita share infor..ok

      Padam
  2. if berminat bole email kat i...akak staff uia k? hafizahashim2@gmail.com

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...