Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 3 November 2011

Condusive...konon...:D

Salam kengkawan...
Fuyooo.... lebat giler hujan petang tadi, dan jem giler babas di rawang.. den sampai umah lebih kurang kul 730mlm..sedangkan biasanyer kul 6 dah sampai...

Minggu nie kat opis den ada minor renovation, jadi kelam kabut skit laa kedudukan kengkawan den.. yang still tetap tak berubah .. den laaa.. sebab tak kena usik pun.. tapi kengkawan..ada yang workstation dan merata2 alam dah.. ada yang mula ada bilik besar.. akhirnya melepak kat counter..(sorry syikin)... sebab opis dia adalah tempat yang paling banyak perubahan dibuat...

Ada jugak yang dari kubik.. masuk bilik..tetiba jer kena kuar dari bilik dgn kadar segera..setelah ada yang tak kena.. akhirnya menggantikan syikin di counter :D.. (relakslaa Aiza).. ada yang ingat tempat dia tak kena usik.. akhirnya terusik juga (Esmi..akhirnya hehehehe...).. Tapi yang pasti tempat denlah yang dijadikan tempat untuk meletakkan barang2 peribadi diorang... ye laa....(Mak OK jer)... opis dan jadi macam Tongkang pecah... berterabur barang sana-sini..

google lagi.. hihihihoi..sekadar hiasan..tak der kena mengena ngn opis den..

Tapi ye laa... kami dalam proses mencantikkan opis... untuk menyelesakan umat2 yang akan bekerja dalam opis tu sendiri.. omputih kata agar lebih condusive..emmmmm..

Apalagi kalu tak goggle....kalulah dapat opis camnie... tak balik umah den..;D
Jadi selepas settle everything.. esok kami startlaa nak mengemas sikit sebanyak... Pastukan dah nak raya.. mesti dah ramai chootiiii....

Next week.. sempena Aidil Adha.. opis akan operate semula hari selasa..tapi ada sebahagian masih sambung choti.. tinggallah orang2 yang teringin nak choti tapi tak boleh.... satu sebab tak balik kampung... tapi yang satu lagi....choti dah nak abih..(maklumlah dan hujung2 tahun nie...)..

Selagi masih hidup... KERJE KERJE KERJE

Apa nak buat... kumpulllah cuti ..untuk tahun depan... oklah.. c..u.. :D





2 ulasan:

  1. haruslah kak...sy sdr sy sape..hu3x... ni terguris 44hr 44mlm ni...

    BalasPadam
  2. hahahaha... jgn maraaa aaaa....

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...