Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Jumaat, 15 Ogos 2014

Suara ke Laut.. tapi ada Hati...

Salam Sayyidul ayyam sahabat sekalian...

Sempena bulan kemerdekaan yang ke 57 tahun ini.. Opis kami ada menganjurkan pertandingan koir kemerdekaan.. dah lama dah anjur.. sejak tahun 2010 rasanya.. tapi selama nie tak pernah amik pot pun.. dah tahu suara memang ke laut..

Aduhai.. bila staf muda2 lela kat opis akak nie semangat sangat nak  turut serta .. kami yang dah kategori kertu nie pong kenalah join sama bagi cukup korum.. Nasiblah kengkawan.. suruh join.. akak ok jer.. tapi jangan harap sangat ekk.. takut nanti korang frust jer..  hehehehe.. suara nak kasik ujan pun tak tentu lagi.. tapi hujan lagi segan nak turun.. tapi akhir2ni hujan pulak kan... alamat baik lah tu.. hahahaha 😁. .

Gambor yang ada nie.. masa kami pulun pi carik baju untuk pertandingan tu... suara ke laut pun semangat yang nie memang ada.. carik baju. . Oklah tu kan.. ada....gak semangat... Rempuh jerlah izan oiii.. ke laut pun ke laut laaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...