Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 10 Jun 2014

Gigitan Cinta Sang Lebah..


Kali pertama akak digigit lebah adalah pada umur akak sekitar  7 - 9 tahun kot.  Masa tu akak nak pakai baju dan lebah itu melekat kat baju .. jadi bila pakai.. emm apa lagi dia bagilah sedas.. sakit?.. memang sakit.. tapi nak ingat rasa sakit tu .. rasa nya dah lupa dah...dah hilang ingatan tentang sakitnya tu..

Nak dijadikan cerita.. pada malan isnin lepas.. akak dikembalikan merasai rasa sakit gigitan sang lebah.. huish sakit sangat beb.. sakit yang sampai ke otak..  memang sakit.. kali ni sengatannya di tapak kaki.. bengkak kaki tak hengat.. gi klnik dapat suntikan kancing gigi.. dulu masa kena tak pulak kena suntik.. atuk amik tanah liat.. dia sapu2 kat tempat kena tu.. tak pulak demam ker apa ker..seingat akak laa.. tapi kali nie siap rasa nak demam dan pening2 lalat pulak.. tu apa makna?.. tanda2 dah semakin tua.. heheheh.. Rezeki kan.. terima jer laa.. :D

4 ulasan:

  1. CHEERY PENAH KENA KAT LEHER..LOVE BITE KE HAPA DIA BAGI..TP MAK TARUK AIR GULA..

    BalasPadam
  2. air gula?.. baru dengar nie.. petua baru.. :D

    BalasPadam
  3. betul lebah ke tebuan kak sampai bengkak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lebah dik.. kalau tebuan lagi parah laa.. di gigit lebah sepatutnya tak bengkak ker?

      Padam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...