Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Jumaat, 21 Mac 2014

NAK BUAT BLOGLIST BARU.. D.. ada sesiapa yang sudi?


Baru 3 bulan kita berada di tahun 2014... sudah pelbagai kejadian demi kejadian berlaku .. dalam diri malahan seluruh Malaysia.. kita di kejutkan dengan pelbagai berita yang kadang2 sukar diterima akal.  Mulalah kita membuat pelbagai spekulasi demi spekulasi.. sampaikan kita yang membaca .. ada masa terpengaruh dengan pernyataan2 yang keluar.. Pada pendapat akak.. daripada kita duk memperkatakan sesuatu yang di luar kemampuan akal malahan sebenarnya kita juga tidak mempu untuk menghulurkan bantuan.. lebih baik kita diam.. dan teru memanjatkan doa .. agar segalanya di permudahkan oleh Nya..

Mungkin ada banyak yang kita lupa sehingga Allah SWT menegur kita.. supaya kita tidak terus lupa dan leka.. Bersyukurlah..

Dari merah terang dan garang.. kepada biru yang tenang dan sejuk... hihiihi.. inginkan sesuatu yang baru supaya semangat pun jadi baru.. yerlah.. akhir2 nie macam banyak benda yang berlakukan.. apa salahnya kita cuba menukar pandangan kita kepada sesuatu yang lebih positif... 

Akak dok terfikir nak buat BLOGLIST BARU.. tapi blog sendiri pun tak lah hebat sangat.. kalaulah ada yang nak berada kat bloglist akak ni .. bolehlah tinggalkan komen kat sini.. sekadar mempelawa kalau ada yang sudi.. :D.. takder time limit.. 

p/s: tengah cuba untuk meneruskan yang terhenti..

3 ulasan:

  1. Wah! Biru mata hitamku... Burunya, rasa macam berada dalam laut lah...hehe
    Saya tetap support kak Izan :)

    BalasPadam
  2. KA support yer... Http://kesumaangsana.blogspot.com

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...