Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 1 September 2013

September Sudah...

Pejam celik.. pejam celik.. dah pun september.. rasanya baru jer sambut tahun baru.. dah pun hampir ke tahun yang lagi satu.. sekarang nie masa sangat pantas berlalu kan.. Hari Raya Aidilfitri yang kita tunggu ketibaannya.. sudah pun hampir melabuhkan tirai Syawal...hari ini 25 Syawal.. tinggal lagi 5 hari jer..

Tiba2 pagi nie.. akak terkenang zaman akak kecil.. tinggal bersama atuk.. budak2 sekarang. sarapan paginya.. Kelog... Roti... biskut.. Pan Cake.. macam2 lagi.. tapi pada zaman akak dulu.. sarapan pagi dah berat dah.. subuh2 hari lagi atuk dah masak nasi.. paling popular.. telur mata kerbau goreng bercili..itu lah lauk yang dibuat untuk sarapan pagi.. disediakan pulak dengan Kopi Panas.. waahhh rasa hidup pagi itu... perut rasa sangat selesa.. untuk meneruskan aktiviti seterusnya.. takder pulak istilah penat.. malas.. letih.. tapi sekarang.. walaupun menu dah cukup sihat.. kita masih bermalas2 di waktu pagi... emmm...

TQ Mr. Google.. malas nak snap gambor

ni pun sama... kepada pemilik gambar nie. trima kasih ekkk
Apa2 pun.. selamatlah bersarapan pagi... Hari nie ada yang nak gi open house ker.. :D

2 ulasan:

  1. terimakasih.
    Pg tadi makan apa?hehe mama biasa dgn roti saja, kalau atau tamu atau ada anak2 baru yg berat2. hehe malas!

    BalasPadam
  2. mkn ini pun dha kenyang dah pagi2 kan

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...