Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 12 September 2013

Orang Mengidam..

Emmmm... nampak sedapkan.. teringat zaman akak preggi 13 tahun lalu.. masa Aiman.. akak teringin sangat nak makan Candy Kelapa.. memang susah nak cari.. tapi Alhamdulillah dapat juga.. tapi masa tu dah nak terberanak dah.. hehehehe..

Jadi baru2 nie.. ada kawan kat opis yang sedang preggi anak sulung.. kebetulan sebut menda yang akan pernah ngidam dulu.. akak yang beria2 minta En. BOS tolong belikan.. dah dapat.. dan bagi kat member tu.. semoga hajatnya terkabul dan dia berpuas hati dgn rasa Candy Kelapa tu..

BEST tak Nadrah?.. ;)

3 ulasan:

  1. hanya org yg pernah lalui tau bagaimana rasanya keseronokan bila apa yg diidamkan tercapai.. baiknya izan tolong dptkan apa yg kwn mengidam.. mesti dia seronok sgt kan? akak pun baru ni masa kat kg buat kek gula hangus bila dengar adik ipar pada adik akak kat sana teringin nak mkn...

    BalasPadam
  2. Kalau tunjuk gambar tanpa penerangan, saya pasti kata ini gambar belacan, hehe...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...