Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 15 April 2013

Virus Melanda Lagi...

Alhamdulillah... 
Demam melanda lagi... rasa macam baru jer demam.. rupa2nya tahun lepas.. 
Semalam dia menyerang lagi.  
Hari ini paksa diri ke opis mengenangkan kerja2 yang banyak.. dan memandangkan hari Jumaat nie hendak bercuti... Khamis ada program .. Ahad depan pun ada program.. 
jadi kena datang jugak menguruskan apa2 yang patut.  
Kepala pun dah mamau nie... hidung dah pedih kena picit.. mata pulak.. asyik mengalir airmata.. kalau inform 
Encik Bos.. dah pasti kena bebel.. sebab dia kata tak payah lah gi kerja... hhihihi dapat isteri degil nie.. nak pegi jugak... sampai opis macam boleh wat kerja.. (update blog sempat plak)... :D


2 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...