Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 22 April 2013

Rumah Pokok...

Amacam ada berani tak duduk kat rumah di atas pokok... akak dulu masa kat kampung, pernah ada pondok2 atas pokok jambu.. tapi bukanlah pondok cantik pun... cuma kepingan papan yang disusun2... itupun dah seronok dah.. taklah tinggi pun... sebab pokok jambu tu rendang...
Bila anak2 tengok cerita Cerita Laksamana Do Re Me .. diorang tanya.. ada ker rumah atas pokok ni bu.. ibu pun godeklah google.. jumpalah gambar2 rumah pokok yang tak terlintas pun di fikiran...;)

3 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...