Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 8 Januari 2013

Tak Pernah Jumpa...

 


 


Serius.... betul nie.. selama ni akak pernah tengok kat tv jer... kat rancangan national geography.. tapi kali nie tengok betul2 depan mata.. tapi dah aruah dah... korang pernah tengok tak sepah bulan sebesar ini?.. memang besar.. selalu yang akak jumpa .. kecik jer. .. siap boleh usik lagi.. bergulung2 lah member... tapi kali nie walaupun dah mati... tapi masih rasa takut nak sentuh...
Korang pernah jumpa tak?... nie kami jumpa masa mesin rumput pagi sabtu baru nie.. ingatkan akar kayu.. rupa2nya sepah bulan... atau cicibam.. korang panggil apa ekk?

13 ulasan:

  1. Tak pernah jumpa dan tak tau nak panggil apa? macam ulat gonggok je

    BalasPadam
  2. Besarnya....akak pun tak tahu nak pnggil apa....

    BalasPadam
  3. apa tuuuuuuu... geli lak tgk..

    BalasPadam
  4. okJe: memang ulat gonggok tapi besar punya.. :D

    BalasPadam
  5. Mulutpayau:.. saya pun first time tengok kak.. :D

    BalasPadam
  6. MT :.. ulat gonggok yang.. versi besar punya.. :D

    BalasPadam
  7. mcm ulat gonggok...tapi besar laa plak...

    BalasPadam
  8. mak ai gelinya tengok.. gedabak betoll

    BalasPadam
  9. klu kedah panggil ulat gonggok kot..klu besar ulat gonggok gergasi la kot..hehe

    BalasPadam
  10. Salam Kak Izan. Sori berlori, lewat senaraikan blog Akak.

    Yaa masa di kampung dulu selalu juga nampak ulat ni. Kami pun sebut ulat gonggok.

    BalasPadam
  11. pernah jumpa ulat gonggok saiz besar ni masa masuk hutan.. hehe..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...