Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 17 Disember 2012

Rawatan Ion Detox...

mula2 air tak berubah warna pun - 1 minit pertama
antara 10 hingga 20 minit kemudian.. air mula berubah warna
minit terakhir.. gelumbang buih mewakili angin/gastrik yang mula banyak keluar
Semalam .. suami n akak mencuba satu kaedah untuk membuang toxin dari dalam badan kita.. nie kat kampung. Kebetulan adik ipar ada membeli alat ini untuk MIL akak yang sakit. Dlm masa yang sama memberi perkhidmatan ini kepada orang kampung juga...

Feedback dari pelanggan sangatlah positif.. ada yang dah mencuba lebih dari 10 kali mengatakan yang mereka dah kurang sakit2 sendi badan.. sistem kumuh bertambah baik.. dan tidur malam semakin ok dan mampu bangun malam utk beribadat...

Jadi akak n suami mencubalah kaedah rawatan ini.. kat bawah nie gambar hasil rendaman kaki En. Bos... erkkk.... kaki akak.. rahsia laa ..malu nak tunjuk.. hihihh.. tapi rasanya lagi teruk dari suami...


8 ulasan:

  1. air tu akan bertukar ke? guna elektrik? org panggil apa? hehe banyaknya tanya mcm polis pencen!

    BalasPadam
  2. a ah la..air tu sbb toksin ye?

    BalasPadam
  3. radziah : ha ah.. guna eletrik laa. tapi air tak panas pun.. orang panggil ion detoxciation treatment..

    Lya: air tu bertukar jadi warna berlainan ikut toksin yang mana banyak tru tapak kaki kita..

    BalasPadam
  4. Macam bagus jugak kan Izan... berapa harganya Izan?

    BalasPadam
  5. macam best jerk, mana nak dapat mende nie? brape harga dia kak izan?

    BalasPadam
  6. bila ramai yg bg komen positif ni mesti alat ni betul2 bagus kan.. belum pernah lagi tgk alat ni di mana2..

    BalasPadam
  7. wahh pkai air je.. x pnh tgk lg ni..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...