Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 9 Disember 2012

Ini Yang Menjadi Rebutan Rupanya....

Ini lah piala yang menjadi rebutan rupanya... dan sekarang piala tu ada di tangan kita... agak2nya bila dah ada kat kita ... dengan mudah kita nak serahkan pada ?...emmmmm.
Akak nie bukanlah peminat bola pun.. tapi kalau dah tiap2 hari menjadi topik perbualan kat umah....takkan nak buat tak tahukan. Dah anak minat..suami minat.. akak pun jadi terminat jugak laa...
Anyway good luck to Harimau Malaya malam nie....:D

2 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...