Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 10 Disember 2012

Bujang Telajak...



Nak kata apa ekk.. best ? syok?..seronok?.. ntahlah.. tapi untuk seronok2.. untuk release stress.. dan bagi orang yang tengok cerita tanpa mahu berfikir apa2.. then on laa kot... pada akak?.. emmm... so so jer laa...

Kisah ... 3 orang bujang telajak yang terbekenan kat sorang awek.. dan sanggup lakukan apa sahaja untuk mendapatkannya... kalau nak soal jawab.. memang banyak.. tapi tengok jer laa kan... jangan marah yer pada yang suka tengok citer nie... sebab anak2 akak suka.. sebab ada 3 orang tu laa... apek,,,nabil dan johan.. tengok ulang kali pun still gelak2...

Korang nak tengok?.. tengok jer laa.. tanpa komen.. .. berapa bintang nak kasik ekk... emmm... 2.5 jer.. :D

2 ulasan:

  1. tgk kat citer nie.. bg moon biasa2 jerkk.. wlpun ada nabil kesukaan moon tue.. hehehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...