Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 23 Disember 2012

Dah Anak Dara Dah....

Hehehhee.... akhirnya berjaya memujuk Aini tindik telinga... dari minggu lepas sebenarnya dok pujuk2 anak dara nie tindik telinga... mulanya x nak.. malas nak paksa2..
Tiba2 semalam dia pulak dok pujuk ibu ngn ayah nak tindik tinga... apalagi kami pun tanpa melengahkan masa teruslah ke tempat yang ada servis tu. Tak mahal RM15 jer..
Kalau dulu2 bila tindik telinga jer... atuk kata.. "dah anak dara dah cucu atuk nie...".. kita pun tersipu2lah... malu lah kononnya.. ;)



4 ulasan:

  1. Salam, anak dara che mid tak bertindik pun.. entah le.. abahnya yang takut sangat nak tengok anak bertindik.. anak pulak tak kisah ..sampai la ni, farah dah 17 tahun.. tak bertindik pun..

    BalasPadam
  2. menagis tak izan masa dia tindik tu?

    BalasPadam
  3. hainom : tak pulak.. semangat waja sebab dia yang nak sangat.. :D

    BalasPadam
  4. assalamualaikum kakizan..dah semakin cntik...:)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...