Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 9 Julai 2012

Dia Sudah Mari...

Hari nie.. akak cuti..duduk kat umah..kepala sakit... tekak rasa berpasir.. perut sakit..sendi2 cam nk patah jer... Tula mulut gatal sngat cakap kalu demam Aini boleh pindah kat akak.. Allah makbulkan pulak permintaan kali nie... agaknya buat menyuci dosa... Astaghfirullah..hal Azimmmm... ampunkanlah dosa hammbamu ini...
Tula bila sakit barulah kita teringat waktu sihat... duduk umah tapi tak mampu nak berlagak sehat.. kononnya nak sidai baju... nk mop lantai.. nak gosok baju.. akhirnya yang tersidai akak nie haa... terbaring tunggu en. Bos balik nakk pegi klinik... sebab .badan serius sakit2..
Ok laaa ..cukuplah membebel nie... fening plak tengok skrin nie... jumpa lagi yer...  ;)

4 ulasan:

  1. alolo ciyannya kak izan ni... takpe kak bila sakit boleh cuci dosa kecik kita.. smoga akak cepat sembuh ek.. jangan lupe mamam ubat keh... nanti boleh blogging balik hehee

    BalasPadam
  2. Salam sejahtera Izan

    Terimakasih.
    Banyakkan rehat dan doa.
    hehe sebenarnya dah habis dah Ahad hari tu, cerita tak habis pulak!

    BalasPadam
  3. HEhe jom kita jumpa penulis buku travelog haji tu..sabtu ni di intekma, shah alam. Boleh kita kenal!

    BalasPadam
  4. Bert - sihat dah.. alhamdulillah

    Mama Ju - Tq yer...ada kat shah alam yer.. dah ada program lah mama ju... :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...