Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 1 April 2012

Orang Terkaya di Malaysia

Tengok kat atas tu... senarai orang2 yang terkaya kat Malaysia.. akak terima kat email akak.. hebat kan diorang tu.. tapi orang kita melayu ada seorang jer... Alhamdulillah.. semoga dia bertambah kaya dan dapat menyumbang ke arah kebaikan...

Amacam kawan2... agak2nya lah .. kita nie boleh ker tergolong kat senarai kat atas tu... kalau akak laa.. dalam mimpi jer laaa.... hahahahahaha (ketawa besar cam orang kaya)....

Akak sendiri cukuplah kaya dengan kasih sayang....

"Bersyukurlah dengan apa yang ada.. "


4 ulasan:

  1. salam.. tq komen di blog Alycia...

    cara pemakanan herba maharani tu, makan 10 biji setiap hari.. masa period stop makan... then continue lps habis period.. berminat bole bgtau Alycia yer...

    BalasPadam
  2. akak... tak pe.. kalau kita tak kaya di dunia.. kalo byk sgt harta dunia nie.. berat masa nak ditimbang nnt.. biarlah kita kumpul kekayaan untuk kehidupan di akhirat kelak... kan..kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu Cik Moon.. akak stuju sangat.. :)

      Padam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...