Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Sabtu, 17 Mac 2012

MPH Book Sales.. cuti sekolah

Assalamualaikum kawan2..

Juz nak share.. Hari jumaat lepas.. saya n kengkawan ofis pergi ke Jaya Jusco Wangsa Melayu.. waktu rehat ..(orang gi sembahyang Jumaat ..kami gi berjimba2..) tak baik kan... kitaorang gi carik makan jer...kuar opis pun lambat skit.. balik opis awal aper... (ayat selamat...ihihihihihi)

Ish apa lak melalut nie.. sebenornya nak cerita .. lepas menjamu perut.. kami pun berjalan2 lah kat JJ tu (ye lar takkan berlari2 kot..--- jangan mareeee)... tetiba ternampak.. MPH buat sale sempena cuti sekolah.. apa lagi kami pun tersinggahlah.. kononnya nak gunakan voucher MPH yang akak dapat tu untuk beli buku... so jengok2lah buku2 yang terbekenan untuk di beli....Sambil2 tu klik sini pulak..



Yang member plak nak beli buku nak gunakan Voucher Kupon 1 Malaysia... malangnya tak boleh guna sebab voucher tu milik hubbynyer.. so kenalah hubbynyer sendiri membeli buku... yang akak pulak semangat jer nak guna voucher MPH jugak... rupanya tak boleh juga sebab kena guna kat bookstore dia.. adoyai.. kang kalu masuk bookstore kang lagi haru... lari budget tengah2 bulan nie... hihihihi..Jadi kami batalkan kanlah hasrat nak beli buku tu.. tunggulah dapat gaji nanti..hihihihihi...

"Sesal dahulu Pendapatan...sesal kemudian tiada gunanya"

2 ulasan:

  1. macam kenaii je sape orang nye... ekekkee....

    BalasPadam
  2. :).. tst sudah ler...hihihihihi

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...