Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 9 April 2013

Jom Ngundi Jom!!!

Wat saspen jer NST nie... ingat dah confirm... rupanya baru tarikh yang diorang ramal.. tapi best gak sebab boleh balik kampung lama skit untuk ngundi.. yer laa kan pd yang kpg jauh2 tu kena kira gak waktu nak balik dan pulang daru ngundi... apa2 pun selamatlah ngundi kat sumer ... jalankanlah tanggungjawab .. semoga kita di pihak yang benar... amiiiinnnn....

3 ulasan:

  1. kalau mengundi 2 may... jumaat tu anak2 ponteng sekolah terus.. hihi...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kakizan...selamat mengundi yer...:)

    BalasPadam
  3. sy pon tak sbar nak memangkah ni hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...