Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 4 Disember 2012

Kelas Tahfiz kat IIUM...


 Amin n Aiman ada klas Tahfiz kat IIUM dari 2 sampai 28 Disember.. Emm... semalam komen dari diorang.. waahhh bestlah bu... ustaz dia baik...

Komen ibu... emmm... oklah tu.. dari korang duduk umah asyik laa main game.. baiklah ada aktiviti camni.. dapat jugak ilmukan.. ibu dahlah kurang ilmu cam nie.. sebab..(alaa taknak ada sebab laa.. alasan jer tu).. hhuhuhu

Bagi peluang kat anak2 ye tak.. Oklah korang amiklah peluang nie.. tanya apa yang korang tak tahu... pastu balik citer kat ibu ngn ayah yer... :D

2 ulasan:

  1. elok la..cuti sekolah isi dgn perjkara y berfaedah dunia & akhirat

    BalasPadam
  2. terisi dengan baik cuti sekolah budak2 ni... bagus :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...