Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 13 Disember 2012

Berjuang Habis2san untuk Malam Ini...

Ok.. malam nie.. perjuangan penentu untuk kita dan Harimau Malaya... kalau kalah.. sedihlah kita sebab tak dapat mempertahankan kejuaraan yang baru sangat kita kecapi... Tapi kalau menang... kita akan berjumpa semula dengan Singapura - Musuh Tradisi kita.. hihihihi (bola jer tau..)

Barisan Pejuang di Tanah Gajah Putih/Perang
 Semoga Harimau Malaya tidak terkesan dengan perang psikologi yang Thailand lakukan terhadap mereka di sana.. Anggap itu sebagai satu cabaran.. (haaa macamlah diorang baca blog akak nie hahahahaha)


Semoga semangat juang mereka bertambah bila di negara orang.. Benarkan kami mengecapi lagi keseronokan dan kehebatan bila korang menang.  Aish...semangat nie.. tak sabar nak tunggu malam... kat Radio Era.. kat Hotfm... diorang nyer siaran cam dah confirm dah Malaysia ke Akhir... Akak yang nerbes U.. hihihi


Wahai Harimau Malaya.. pandai2lah pujuk Gajah bila mengamuk yer.. :D

4 ulasan:

  1. Insyaallah kak....
    Malaysia Boleh!!!
    Semua malam ni Harimau kita garang.... =D

    BalasPadam
  2. insyaallah kak... mudah-mudahan kemenangan berpihak kepada malaysia

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kakizan ...moga Malaysia menang mlm ni...;)

    BalasPadam
  4. malaysia boleh. jom support ramai2 malam ni :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...