Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 19 Julai 2012

Kuih Apa Nie...?

Salam kengkawan... apa khabar malam nie...oklah nie nak tanya nie.. korang tahu tak ni kueh apa... Kuih fofular kat kampung akak.. kalu dah rasa sekali memang xleh berenti... sodapppp..... Salah satu hidangan kuih hari raya..
Akak nak buat bisness nie..agak2 ada tak orang nakk beli.. selamat menjamu mata... ;D

8 ulasan:

  1. ya..sama cam komen kt atas..kuih tiram

    BalasPadam
  2. kat kedah kita panggil kuih kapal terbang..aka kuih tiram..sedap kueh ni..Su suka sangat.. klu time kenduri kawen mmg banyak kat rumah kenduri..

    BalasPadam
  3. Pandai semua... amacam nak beli tak..akak jual nie hihihihi :)

    BalasPadam
  4. wah sdap juih ni,, kecik2 panggil kuih kapal terbang,, dah besar baru tau kuih tiram

    BalasPadam
  5. ni fav saya ni kuih tiram ni kak.. pkai kulit popia patu buh gula kan hehe... bess2.. jual la... mestia der org beli punye hehehe

    BalasPadam
  6. He...he...makan tau nyebut tak tau... baguslah buat bisnes.... gud luck salam ramadhan!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...