Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 11 November 2015

Kakak dan Amir.. dan bajet tahun depan

Lama tak citer pasal mereka berdua.. kakak tahun depan dah masuk darjah 4.. Amir lak.. darjah 1.. kakak baju darjah 3 sumer dah senteng.. tinggi laa budak nie.. dah sampai telinga  akak dah tinggi dia.. maknanya kena beli baju sekolah baru utk sekolah pagi dan petang.. samerlah macam Amir.. dah tentu baju sekolah baru..

Percaya  atau  tak.. semalam sempena deepavali.. akak n en. Bos.. buatlah bajet utk sekolah tahun depan.. termasuk laa  dengan  yg dah bujang 2 orang tu.  

Kopak mak ayah tahun nie.. duit masuk ng duit keluar tak balance... fening2.. sumer dah mahal sekrang nie..kena kira betul2.. supaya tak terlebih belanja kan..

Tapi in Sha Allah... rezeki anak2 nie murah... ada jer tu .. Doa banyak2 ... mana tahu Rezeki datang dari langit.. Allah itu Maha Memberi Rezeki..  :)

2 ulasan:

  1. Samalah.. anak sulong tahun ni darjah 1.. daha tentu semua nak kena beli baru kecuali jimat beg sebiji aja.. Adik2 kembar dia masih tadika utk 5 Tahun.. Yuran tadika pun dah lg mahal dari sekolah rendah

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...