Rabu, 24 Jun 2015

Angan2.. rupanya di Nyatakan Nya...



Assalamualaikum sahabat sekalian...

Tak pernah terfikir di dalam kotak fikiran akak.. yang suatu hari nanti akak akan diberi kesempatan oleh Tuhan sekalian Alam ini untuk menjejakkan kaki ke United Kingdom atau lebih specific lagi London.. memng tak pernah terlintas.. Kalau angan2 tu memang laa.. saper yang tak berangan kan..

Bunyi2 tentang perjalanan ini sejak dari tahun 2014 lagi.. tapi hanya sekadar angin lalu.. ketetapannya memang tak dapat lagi.. jadi angan cuma terus menjadi angan..

Akhirnya segalanya menjadi kenyataan pada May 2015 .. itu semua kententuanNya.. dan kami (akak dan officemate) telah ditentukan untuk ke sana.

Oklah.. nanti akak sambung cerita.. tanggungjawab tengah menunggu.. tapi sebenarnya tak sabar nak berkongi dengan sahabat sekalian.. agar kita tidak berhenti berangan dan berimpi.. kita tidak tahu mungkin itu satu doa.. yang akhirnya dimakbulkan Tuhan..

Bersangka baik dan senyum selalu..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...