Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 2 Mac 2015

Pusat Tuisyen..

Assalamualaikum  sahabat sekalian..

Sekian lama senyap.. nak mula balik memang susah.. masa sekarang sangat pantas dan pendek.. walaupun masih sama 24 jam.. tapi pergerakannya sangat pantas.. baru jer lepas UPSR.. sekarang PT3 pulak...

Tahun ni Aiman akan menduduki PT3.. komen kawan2nya sebelum nie.. SUSAH!!..

Emmm.... jadual dah penuh dengan tuisyen sekolah... pintu pagai sekolah dah banyak banner2 pusat tuisyen.. sumer mak ayah sibuk tanya itu ini kat cikgu sekolah.. sebab PT3 nie masih tak nampak dengan jelas caranya.  Dan cikgu pun nampak kurang jelas jugak.. emm.. anak2.. suka tak suka.. kena redah laa.. persiapan kena buat .. mentally prepared kata omputih..

Mak ayah kena tolonglah mana yang patut.. biar lebih faham.. jangan bila anak tanya  kita pulak yang tanya  balik. . Good luck..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...