Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 10 Disember 2013

Bila Masa Rasa Pendek...

Memang betulkan... masa itu emas... Akhir2 ini sangat terasa masa itu sangat pendek... 24 jam yang diberi rasa macam sekejap jer.. pejam celik.. cuti sekolah tinggal lagi lebih kurang 3 minggu jer.. bawak anak2 bercuti pun rasa cam sekejap jer dapat meluangkan masa ngn mereka.. itulah masa kan..



Hampir seminggu akak tak update N3.. sebab masa tak mengizinkan.. tak tahu nak selit kat mana.. anak2 ada kat rumah takkan nak ngadap laptop plak kan.. dah malam2 dah tentu letih .. akhirnya .. kroh kroh laa jawapnya.. Hari ni dapat sedikit kelapangan .. Alhamdulillah

Allah kata.. Seseungguhnya manusia itu dalam kerugian.. semoga kita tidak tergolong dalam golongan tersebut.. marilah kita sama2 menghargai masa yang sedikit itu agar tidak sia2/... Ameenn

2 ulasan:

  1. Masa itu amat berharga, jika terlepas tidak akan berulang kembali...

    BalasPadam
  2. betul kak izan..cepat betul masa berlalu

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...