Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 21 Oktober 2013

Sanah Helwah Dear Kak Izan...


Selamat Hari Lahir Kak Izan... hehehehe.. wish untuk diri sendiri.. sebenarnya pun kalau nak ikutkan kalendar masehi... hari ini akak genap 40 tahun.. 21 Oktober 1973.. hingga 2013... tetapi sebenarnya klau ikut kalendar hijriah... umur akak sudah pun 41 tahun pada 24 Ramadhan 1434 yang lalu.. dah masuk 4 siri dah.. dah kategori orang lama lah jugak.. hehehe..



Nak sedih ker.. nak pilu ker.. nak seronok ker... yang penting akak sangat bersyukur kerana Allah SWT kurniakan umur yang panjang dan berkat selama ini.. yerlaa.. bukan semua orang dapat merasa angka 40an nie... ada yang awal2 lagi Allah dah jemput mereka pulang.. sebab Rasulullah SAW pernah bersabda.. umatnya yang menjangkau umur 40 tahun ini adalah kategori umurnya yang panjang... Alhamdulillah.. takut pun ada juga.. yerlaa kan bila umur meningkat nie.. dah tentu ujian dan cabaran yang Allah bagi pun akan lebih mencabar.. semoga akak kuat menghadapi segalanya... Ameenn


3 ulasan:

  1. hb moga terus pjg umur murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik yer & maaf lambat terjah semula, kebusyan & kesihatan adik x mengizinkan lately !

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Lahir...semoga Allah sentiasa merahmati & memberkati sepanjang hidup akak:-)

    BalasPadam
  3. Selamat ulang tahun Kak Izan...Dah 4 series tu. Alhamdulillah, kerana dipanjangkan usia...Semoga akak sentiasa sihat dan di rahmati Allah. Bahagia hidup disamping insan2 tersayang. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...