Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 7 Oktober 2013

Minuman Isotonik 100 Pluss

Hari nie akak kurang sihat... demam melanda lagi.. sendi2 terasa sakit macam nak tercabut rasanya.. bila dah berumur nie sistem pertahanan badan dah semakin berkurang.. bila kurang rehat.. atau terlebih sikit aktiviti.. mulalah rasa tak sedap badan..

Jadi bila imun dah kurang.. kita perlukan lah bantuan2 dari luar... en. Bos belikan 100pluss sebab akak dah kurang air di badan.. rasa macam nak pitam.. badan rasa ringan.. tapi betullaah .. lepas minum 100pluss badan akak rasa bertenaga semula.. bolehlah lakukan aktiviti sikit supaya berpeluh sedikit.. semoga Allah ampunkan dosa2 akak.. Ameeenn. . :)

3 ulasan:

  1. Biasakan diri sentiasa meminum air kosong sekurang2nya 2 botol besar (saiz 1.5L) sehari....Jaga kesihatan ya.

    BalasPadam
  2. sedap 100 plus tu....blogwalking,nice blog...
    jom tukar2 link and follow blog saya..;)

    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. pernah jugak ambik 100 plus bila demam. sebelum ni la

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...