Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 27 Jun 2013

Kenduri kendara Sambut Ramadhan...

Salam Khamis kawan2...

Al maklumlah kan sekarang nie tengah musim saudara mara.. rakan taulan buat kenduri .. majlis makan2... sempena menyambut kedatangan Ramadhan... maaflah saudara maraku.. seandainya jemputan itu di adakan pada hari persekolah.. sangatlah sedih sebab tak dapat menghadirkan diri... bila kenduri dibuat selepas maghrib sedangkan akak sendiri sampai rumah dah nak hampir maghrib.. taknaklah kelam kelibut nak mengejar kenduri yang bukan dekat... hhuhuhu... semalam atuk akak wat kenduri kat kampung.. jemput cucu cicit.. anak buah semua.. rasanya yang dah kurang komitment nie.. sempatlah nak sampai... tapi macam akak nie... mana ngn anak2.. Encik Bos pun kerje extra sikit... sampai kul 8 malam... camanalah nak squeezekan badan dan masa untuk balik kenduri.. :(

Apa2 pun semoga Ramadhan kali ini semakin baik dan lebih seronok di hayati... Tak sabar nak tunggu Ramadhan.. rindu pulak rasanya.. sebab Ramadhan lepas sangat menyentuh hati.. semoga kali ini terisi sekali lagi.. In Shaa Allah...amiiinn


1 ulasan:

  1. kakizan..masuk je bulan syaaban penuh dengan kenduri nak sambut ramadhan

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...