Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 17 Jun 2013

Cantik Sungguh!!!

Berangan nak pergi... boleh jadi kenyataan tak agaknya..?

Rasa Nyaman....

Rasa Aman dan Indah

Rasa Tenang dan Lapang

Rasa Seronok dan Riang...

Rasa Hidup...

Rasa berwarna-warni

Akak pasti setiap kali kita tengok setiap gambar nie.. kita ada merasai sesuatu.. agak2nya apalah yang kengkawan rasa ekk.. sama tak cam akak atau korang ada rasa yang lain .. :D

6 ulasan:

  1. assalam izan..acik kalau tengok gambar2 macam ni..suka..cantiknya..indahnya ciptaan Tuhan.mendamaikan..tenang rasanya walaupun cuma tengok gambar

    BalasPadam
  2. Sudah pasti melihat keindahan ciptaan ilahi, kita merasa tenangan dan damai. Bersyukur dan mengagumi keagungan dan kekuasaanNya.

    BalasPadam
  3. Cantiknya.... suka tgk yg pic yg bawah sekali dengan pic pokok bunga pink tu

    BalasPadam
  4. Cantiknya.... suka tgk yg pic yg bawah sekali dengan pic pokok bunga pink tu

    BalasPadam
  5. mmg cantik sgtlah ! tq share yer

    BalasPadam
  6. ni kalo dapat ada kat situ... mmg xmoh balik..tenang aje...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...