Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 25 Jun 2013

Bila Otak Pun Jerubus gak....

IPU setakat kul 11 pagi tadi...

Bila musim jerubu nie... otak pun jerubu tak boleh nak fikir.. macam tak cukup oksigen.. pepagi dah huru hara skit bila hantar anak gi sekolah .. rupanya sekolah tutup.. kena patah balik.. ngantor pulak kat nursery.. sampai opis lambat..

Selangor still berjerubu.. ada kurang skit.. tapi Shah Alam pulak naik... Rawang tak der dalam senarai.. tapi kalau tengok jerubu still teruk lagi... bukit sekitar rumah akak masih tak nampak puncaknya... rasa macam dalam kawah jer... huhuhuhu.. semoga Allah permudahkan urusan kita.. :D

2 ulasan:

  1. moga cepatlah hilang segala jerebu ni yer !

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakizan...harap2 esok IPU nya dah ok la kan..;)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...