Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Sabtu, 25 Mei 2013

Selamat Bercuti Sekolah....

Hari ini secara rasminya bermulalah cuti sekolah penggal ke dua.  2 minggu bermula hari ini.  Dan sudah tentu jalanraya akan sedikit lengang.  Legalah sedikit ye tak...
Namun begitu.. mak ayah dah tentu fening jugak memikirkan mana nak letak anak2... nak tinggalkan di rumah .. bimbang pulak.. nak di letakkan kat kampung.. susahkan nenek dan tok pulak... hmmmm macam2 kan..
Apa2 pun selamat bercutilah anak2.. dan mak ayah pulak ini jugak kesempatan untuk bercuti jugak... jalan2 bawak anak2.. mak boleh lah rehat sikit... :)

1 ulasan:

  1. assalamualaikum kakizan...pada yang ada ibubapa boleh la hantar ke kg duduk dgn atuk...boleh juga jadi peneman atuk n nenek...:)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...