Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 28 Mei 2013

Melayan Anakanda Membina Minda

Smalam.. ayahanda membelikan anakandanya berdua mainan.. si Amir dapat kereta mainan kecik2 n Aini dapat lego... apa lagi seronok lah diorang... ayah n ibu pun sebuk jugak nak main... bukan apa seronok layan diorang nie...
Ingat dulu2 aruah abah ada belikan kami adik beradik lego ... kalau sekarang senang nak jumpa dgn pelbagai brand.. zaman akak dulu mesti mahalkan... ;)

2 ulasan:

  1. Sebab dah tak de anak kecik ...dah tak de beli lego ni Izan hehe

    BalasPadam
  2. propecia cost propecia side effects depression - propecia body hair

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...