Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 18 April 2013

Menantu dan Mertua...Dulu, Kini dan Selamanya..

Isu nie sebenarnya dh lama dah... akak terbaca kat majalah Aniqah lama tahun 2007.  Isu yang saling salah menyalahi... ada menantu yang ok tapi mertua yang wat hal... dan sebaliknya juga.. akak n mertua ok jer... up n down... biasalah kita ni kan muda dn dia yang lebih tua... apa2 pun sebagai menantu jagalah adab dan tutur bicara dengan mertua.. untuk pengetahuan kita semua ..ibu mertua kita (bagi perempuan) lebih tinggi kedudukannya dari ibu kita sendiri... jadi pandai2 lah bawa diri yer...

3 ulasan:

  1. huhu..
    tak seswai nak baca belum kahwin lagi..
    heheheh...


    blog anda direview...
    http://lelakiini89.blogspot.com/2013/04/blog-review-peserta-bloglist-lelaki-ini_19.html

    BalasPadam
  2. Isu ni kadang menakutkan kami2 yang belum kawen tau... =D

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...