Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 18 Mac 2013

Pesta Buku 2013 - April 2013







Start Date: 25-4-2013                                                                   End Date: 05-05-2013

Betul ker nie?.. Emm... memang best kan kalau gi pesta buku nie.. orang2 yang obses ngn buku nie memang teruja kalau ada iklan cam kat atas tu.. cuma RM jer kena ada.. tahun lepas akak dah plan nak bercuti nak gi ke PWTC.. tapi hasrat tak kesampaian.. Tahun nie?.. entahlah.. tarikh dah cantik.. tapi kesempatan pulak yang mencurigakan... hihihi.. apa2 pun semoga ada kelapangan nak menjengah kali ini.. kat PWTC jugak kot... :D

Jom kawan2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...