Jom Follow sayer.....:)

Jumaat, 15 Februari 2013

Pokok Belalai Gajah..

Tapi masa borak2 ngn kengkawan.. dapat satu info baru.. korang pernah dengar tak pasal pokok belalai gajah..

info ini yang akak dapat : - Pokok ini dikatakan boleh merawati kanser, apa-apa kanser. Tumbuhan ajaib ini adalah keanugerahan tuhan untuk meringankan kesakitan pesakit kanser dan yang bernasib baik mungkin boleh sembuh 100 %. Pokok ini dikatakan berasal dari negara Thailand. Ia biasanya bertumbuh di ikhlim tropikal. Ia mula dikenali orang-ramai sejak beberapa bulan dahulu kerana didapati ada beberapa orang dapat pulih daripada kanser yang doktor katakan tiada dapat boleh buat apa lagi.




jadi akak pun surf kat internet.. dapatlah gambar2 seperti di atas.. memang nak cari... ingat nak amalkan .. yer laa kan amalan mencegah lebih baik dari mengubati  .. ye tak..
kawan akak cakap dia ada pokok nie.. 
jadi akak pun nak lah beli dari dia...
tengah tungguuuuuuu....

:D

5 ulasan:

  1. Wahhh terbukti ya boleh ubat kanser?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aziezah: itulah info yang saya dapat...

      Padam
  2. pokok yg tengah tu biasa lihat dan pernah dengar utk ubati kanser. bnyak org tanam dalam pasu. juga hiasan.rasanya org panggil bilah 7 (kalau tak salah la)
    tapi ketiga2 pokok ni nama belalai gajah ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Radzuah: saya google jer .. sy pun x tahu rupa pokok yang sebenar.. tengah tunggu yang sebenarnya dari kawan saya.. ;)

      Padam
  3. mcm pernah KA dgr tentang pokok ni

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang