Jom Follow sayer.....:)

Jumaat, 18 Januari 2013

Kuku...

Payahnya nak suruh amir potong kuku.. berkejar-kejaran nak potong kuku dia... anak2 yang lain dulu sangat suka potong kuku.. tapi yang nie payah sungguh.. macam2 cara dah.. akhirnya masa tidur jer laa yang boleh...
Jap agi bila dia dah tidur.. akak akan mulakan misi memotong kuku amir.... ;)
Tapi gambar bawah nie buka kuku amir tau... aakak pun takut tengok gambornya.. kengkawan jangan bela kuku sampai camnie ekk... ;)

3 ulasan:

  1. baru jerr pas potong kuku..hehehe..selesa nya jari ku...

    BalasPadam
  2. Mak saya kata, kalu simpan kuku panjang, syaitan bergayut kat kuku tu... ada simboliknya pesanan dia tu.

    BalasPadam
  3. mmg didik anak2 tk potong kuku every monday or friday !

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang