Jom Follow sayer.....:)

Khamis, 31 Januari 2013

Jalan2 ke Fraser Hill

Ok kali nie hajat si Amin ditunaikan... beria2 benar nak ke Fraser Hill... akak pun rasanya dah banyak kali dah .. dalam 4 atau 5 kali gak laa... tpi suasana dah berbeza skit.. sejuk still sejuk.. cuma dah ramai dah pengunjung yang datang.. sebab sebelum nie kalau pergi macam tak ramai orang.. kali nie ramai.. cuma banyak tempat di tutup untuk proses pengubah suaian...
Seronok sebab pergi ngn anak2.. abihkan masa melayan kerenah diorang... masing2 teruja dengan suhu sejuknya... masa ke masjid .. nak amik wuduk.. rasa cam tak sampai hati nak hulur tangan.. sejuk gediik airnya...
Nak pergi tak?... bole pergi tapi tak boleh harapkan kepuasan hati laa sekarang.. sbab banyaak tempat tutup.. nak jelajah sangat pun tak boleh.. tahun depan jerlaa.. sebab Tahun Melawat Malaysia kan... mesti semua dah settle.. harapnya laaa...
Jom jalan2 Jom... ;D

8 ulasan:

  1. best x kak? sy xpernah g sn..

    BalasPadam
  2. Tak pernah lagi sampai sini Izan... ooo sejuk jugak eh!!!

    BalasPadam
  3. Saya selalu ke Cameron..cuma Fraser Hills ni la tak pernah sampai..hihih...jalan nak naik ke atas tu kena ikut giliran kan?

    BalasPadam
  4. MizzTina:.. nak kata best sangat tu ,, taklah sehebat genting... tapi oklah.. :D

    BalasPadam
  5. Okje :.. sejuk lagi... sebab pokok banyak.. pencemaran kurang ssikit kot dari cameron..

    BalasPadam
  6. Daddy Ziyad.. : dulu nak naik ikut turn .. sekrang nie nak turun boleh ikut jalan lain...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang