Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 2 Januari 2013

Hari Pertama Persekolahan....

Hari nie... n3 ke 2 untuk tahun 2013 nie... dan hari ini jugak bermulalah sesi persekolahan.  Juz nak kasik tahu kengkawan.. ari nie akak bercuti untuk meraikan hari persekolahan anak2.. hihihihi...
Aini.. darjah satu... Amin.. darjah lima.. Aiman Ting satu.... sumer sekarang berseorangan di sekolah memasing.. Aini di sekolah agama sesi pagi... Amin dsekolah kebangsaan sesi pagi dan Aiman.. sesi petang di sekolahnya.  Jadi memasing kena berdikari sndiri... kerana jadi berani.. tapi tak per kan.. diorang kan ada ramai kawan... ;)
Dan pagi nie.. dsambut dgn cuaca mendung.. tapi tak bererti hujan tau.. hehehe... Selamat Bersekolah anak2 sumer...
Korang rindu tak zaman2 sekolah dulu.. tetiba lak teringat zaman dolu2... emmmmm.. ;D



3 ulasan:

  1. Kalau waktu boleh diputar, rasanya ingin nak bersekolah semula dan belajar rajin2.., :)

    BalasPadam
  2. Hantar anak yg kecik tu...pagi pagi gelap lagi dah pergi!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...