Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 7 Januari 2013

Dengan Rasminya Sudah Bermula...

Hari nie dengan rasminya bermulalah tugas sebenar para surirumah tangga yang bekerja.. mungkin minggu lepas ramai lagi masih bercuti kerana meraikan anak2 sekolah (akak laa salah sorangnya heheheheh...).. setelah 2 hari nie akak memang tak tak bukak blog.. sebab kesuntukan masa... hari nie.. curi2 sedikit waktu senggang nie... mengupdate blog ku ini... (bos.. kalu baca.. jangan maraa...aaaa...)


haaa nie kasik dengar lagu yang akak telah tersuka...


Dan hahahaha... akak kesiangan hari nie... pada akak 530pagi adalah masa yang dah terlewat untuk menyiapkan diri dan anak2.. wahhh apa lagi kelam kelibut di buatnya.. walaupun masih ok .. tapi yang pasti akak akan sampai opis lambat.. seperti yang dijangka 825 pagi baru jejak kat pintu opis dengan termengah2 sebab nak kejor punch in... :D... kurus dik pasni.. kalau gini ari2... (iyerlah tuuuuu....sakit hati mak dengorr..)

Pada kengkawan yang senasib... selamat lah hendaknya perjalanan hidup kita ... semoga apa yang kita buat nie mendapat ganjaran dariNya.. itu yang kita nak kan... semoga anak2 kita menjadi orang2 yang terbaik.. yang mampu menjaga diri mereka dari gejala2 yang tidak sihat di luar sana...(memang menakutkan hati seorang ibu... huhuhuh)..

Oklah cukuplah setakat nie... kang kantoi plak... Selamat Yer kawan2.. :D

6 ulasan:

  1. pagi senin mcm ni mmg ala2 mood malas sikit

    BalasPadam
  2. heeh slmat keje smule kak izan.. jgn kantoi ngan boss udah le hehe

    BalasPadam
  3. sabar kak..sabar..sy nt entah mcm mana la agknye..

    BalasPadam
  4. saya pagi isnin pon kelam kabut yg ribut gak...kejar masa nak memasak utk adik yg bersekolah..

    pastu jalan jem teruk kat kl nie... sampai opis pon cukup masa je....
    nasib baik xde sistem punch card... so...xde laa risau sgt kalo terlewat

    BalasPadam
  5. pagi isnin malas nak siap p kerja..hehe..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...