Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 3 Januari 2013

Belanja Sekolah...

Nie lagi satu hal... eh lupa pulak... Selamat Pagi Kengkawan... akak cuti lagi... selagi boleh cuti kan.. pasni kenalah kedekut sikit cuti...hihihi..
Berbalik pada belanja sekolah ... korang kalau kasik belanja kat anak dalam baper RM yer... selama ini untuk sekolah pagi akak kasik kay diorang RM3 dan petang RM2... macam banyak kan... tapi rega makanan kat sekolah pun boleh tahan gak.. nasik lemak...mee goreng.. sepinggan dalam rm1.. bukan bannyak pun.. boleh laa.... tspi biasanya bebudak nie akan bawak balik duit untuk masuk kat tabung diorng... adalah singit dua...
Tapi kalu ingat time2 akak dulu . Belanja sekolah 40 sen jer tau.. emmm tapi dulu nasik lemak 20 sen jer... tulla kan.. dulu lain sekarang lain...


3 ulasan:

  1. saya pun dulu belanja 50 sen je tiap2 hari.. memang cukup hihi

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakizan...betul tu dulu lain skg lain belanja sekolah pun dah naik..:)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...